Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

ENA PROTO SYMPERASMA..

VGALAME THN NEA DIMOKRATIA GIATI PISTEPSAME OTI TIS FOTIES TIS EVALE O STRATIGOS ANEMOS ,SE SYNERGASIA ME TO PASOK K PISTEPSAME OTI TA LEFTA ME TA OMOLOGA, TA PHRAN KAPIOI AOPRATOI EXTHROI TOY TSITOYRIDI POY THELANE TO KAKO TOY, GIA AYTO TON EPANEKLEKSAME, OTI TIS YPOKLOPES TIS KANANE KAPOIOI EXTHROI TOY ETHNOYS, TIS VODAFON,K TIS ERIKSON, GIA AYTO K TREKSAME K AGORASAME ERIKSON KINITA ME SYNDESI VODAFON,OTI TOYS KOYMPAROYS TOYS KAHMENOYS KAKOS TOYS ENOXOPIHSANE, GIA AYTO TREKSAME STIN EKLISIA K ANAPSAME MIA LAMPADA ISA ME TO MPOH MAS GIA NA TOYS EXEI KALA,K OTI H ISTORIA PREPEI NA PARAPHITE K NA VIAZETE ASYSTOLA PARAFISIN K KATEKSAKOLOYTHISIN, OTI I ZARTINIERA EKANE SOSTA THN DOYLEIA TIS K EPREPE NA VGEI K AYTH TOYLAXISTON VOYLEYTIS AN OXI YPOYRGOS THS DIMOSIAS TAKSIS..
ENA PROTO SYMPERASMA..

3 σχόλια:

Μύθος είπε...

Και καλά όλα αυτά... Αφού ασχολήθηκες με την ιστορία, πες μου και το εξής: Σε 50-60 χρόνια από τώρα, πως θα περιγράφουν αυτήν την εποχή τα βιβλία της ιστορίας;;; Το έχεις σκεφτεί;;

Φιλάκια

genna είπε...

μπορείται κύριε να μου πείτε έχετε, αν έχετε λόγο να γράφετε λατινοελληνικά?
αν έχετε να σας διαβάζω με προσπάθεια φυσικά, περιμένω απάντηση σας...

marianaonice είπε...

Μόλις ανακάλυψα το blog σου και είναι σαν να διάβαζα τα δικά μου ερωτήματα και συμπεράσματα.
Νομίζω ότι βγάλαμε στην εξουσία αυτούς που μας αξίζουν, είναι ο καθρέφτης μας δυστυχώς, αφού προέρχονται από εμάς!!
Δεν πίστευα και εγώ ότι ο Νεοέλληνας ζει ακόμη στην εποχή του "...σφάξε με αγά μου ν΄ αγιάσω...". Είμαι καινούρια στο blogoχωριό. Πέρνα μια βόλτα από τη γειτονιά μου να δεις και εσύ τα δικά μου ερωτήματα, και θα καταλάβεις πόσο μοιάζουν με τα δικά σου.
Να είσαι καλά spy.